دنا امروز مه از چهره برگرفته/شرایط جستجو فراهم است

جستجو در روز سوم برای یافتن هواپیمای یاسوج آغاز شده است و دنا نیز پس از دو روز از حادثه هوای بهتری را برای جستجو تجربه می کند.

کد مطلب: ۸۰۰۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دنا امروز مه از چهره برگرفته/شرایط جستجو فراهم است

به گزارش پانا از یاسوج، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات تیمهای عملیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان از ساعت 6 و 30دقیقه صبح امروز سه شنبه، یکم اسفند ماه ۹۶ آغاز شده است.

امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم های امدادی برای جستجو در روز سوم تقسم بندی شدند و تیم ها بوسیله چند بالگرد از فرودگاه یاسوج در حال اعزام به منطقه برای جستجو هستند.

وی بیان کرد: تیم های امدادی نیز بصورت پیاده به 7 گروه تقسیم شدند و عملیات جستجو را در محل قله بیژن کوه دنا انجام می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: براساس تقسیم بندی از جنوب استان های چهارمحال بختیاری و استان اصفهان و قسمت شمال استان کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و فارس جستجو را بصورت پیاده آغاز کرده اند.

جهانبین تصریح کرد: نیروهای مختلف امدادی، انتظامی و نظامی و مردمی امروز برای جستجوی لاشه هواپیمای تهران - یاسوج تلاشض می کنند.

وی اضافه کرد: عملیات تیمهای عملیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان از ساعت 6 و 30دقیقه صبح امروز سه شنبه، یکم اسفند ماه ۹۶ آغاز شده است.

تشکیل چهار کمیته تخصصی برای عملیات بزرگ تجسس

فرماندار دنا به تشکیل ستاد بحران و تشکیل چهار کمیته برای عملیات بزرگ در منطقه دنا اشاره کرد و گفت: در این عملیات مشابه همان عملیات امدادی که در استان اصفهان صورت گرفته در مناطق 7گانه شهر سی سخت انجام خواهد گرفت.

عباس بهشتی رو به اعزام تیم های تخصصی کوهنوردی و صخره نوردی به دو نقطه که امکان سقوط این هواپیما در منطقه شهرستان دنا صورت گرفته است خبر داد و بیان کرد: این دو تیم که مشتمل بر کوهنوردان زبده و یک تیم تخصصی از هلال احمر استان است در حال حاضر در گرده بیژن شهر سی سخت مستقر هستند.

موقعیت جغرافیایی هواپیمای ATR مشخص‌ شد

مدیر اورژانس استان اصفهان: مختصات نقطه مشخص‌شده از طریق سیگنال گوشی تلفن همراه در نزدیکی قله دنا و در مکانی بوده که بالگردها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در روزهای گذشته نتوانستند در آن محدوده حضور پیدا کنند.


‌ 38 نیروی تکاور ارتش به کمک آمدند

یاری مدیر روابط عمومی ارتش منطقه اصفهان گفت: 38 نفر از نیروهای تک‌آور تیپ 55 هوابرد شیراز امروز از اصفهان به منطقه پادنای سمیرم اعزام شدند.

وی افزود: فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی برای مدیریتی نیروهای ارتش به صورت میدانی در منطقه حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار