مدیرکل قرآن آموزش و پرورش: زمان ابلاغ و دیکته کردن برنامه‌ها به سررسیده است

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش با تاکید بر این موضوع که امروز زمان ابلاغ و دیکته کردن برنامه‌ها به سررسیده است، خواهان استفاده از ظرفیت‌های استانی و تجارب ارزشمند و پویا در انتخاب بهترین برنامه‌ها شد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل قرآن آموزش و پرورش: زمان ابلاغ و دیکته کردن برنامه‌ها به سررسیده است

محمدرضا مسیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره هیات اندیشه‌ورز اظهار کرد: در همه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی آموزش‌وپرورش سه رکن مدرسه، اولیای دانش‌آموزان و جامعه درکنار یکدیگر برای آینده تعلیم و تربیت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کنند، لذا نمایندگانی از دل مدارس کشور این هیات اندیشه‌ورز را تشکیل داده‌اند تا با بررسی برنامه‌های گذشته و در دست اجرای حوزه قرآن، عترت و نماز برنامه‌هایی برای آینده مدارس تدوین و مقدمات اجرای آن را فراهم کنند.

وی افزود: امروز زمان ابلاغ و دیکته کردن برنامه‌ها به سررسیده و ما نیاز داریم با استفاده از ظرفیت‌های استانی و تجارب ارزشمند و پویا برنامه‌ریزی کنیم و طرح‌ها و برنامه‌هایی را برای اجرا انتخاب کنیم که بیشترین میزان اثرگذاری را داشته و طیف وسیعی را دربرگیرند، کم‌هزینه باشند و اخلاق و شور و نشاط و انس با قرآن در آن‌ها موج بزند.

هیات اندیشه‌ورز، بازوی مشورتی معاونت پرورشی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش درخصوص ماهیت و کارکرد هیات اندیشه‌ورز گفت: کارکرد هیات اندیشه‌ورز همان کارکرد اتاق فکر پیشین است که یک بازوی مشورتی معاونت پرورشی محسوب می‌شود و به ما در تصویب طرح‌ها کمک خواهد کرد.

مسیب‌زاده درباره اعضای هیات اندیشه‌ورز گفت: این هیات 16 عضو دارد که شامل 2 نفر از مدیران دارالقرآن‌ها، 6 مدیر مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم، 2 نفر از معاونان پرورشی استان‌ها، 2 نفر از روسای ادارات قرآن و عترت و نماز شهرستان‌ها است که در کنار مدیران اداره کل قرآن و عترت و مشاوران معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش همفکری در حوزه قرآن و عترت و نماز را برعهده دارد.

قابل ذکر است، نخستین نشست هیات اندیشه‌ورز حوزه قرآن، نماز و عترت طی روزهای 29 و 30 بهمن 96 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار