قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: باید روش‌های نوین و خلاقانه برای کاهش اعتیاد پیشنهاد شود

تهران (پانا) -قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت اعضای کمیته، در سال آتی برنامه‌های کارآمد و قابل توجهی را در قالب برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد ارائه دهند تا این کمیته بتواند اقدامات اساسی و موثری را انجام دهد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: باید روش‌های نوین و خلاقانه برای کاهش اعتیاد پیشنهاد شود

به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر ، علی مویدی(قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر) در شصت و سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر که در وزارت علوم برگزار شد، گفت: مهمترین موضوع برای مبارزه با اعتیاد، پیشگیری است که در این زمینه مهمترین وظیفه بر عهده کمیته فرهنگی و پیشگیری است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی و پیشگیری در میان کمیته‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر عملکرد بسیار مطلوبی داشته است، افزود: باید روش‌های نوین و خلاقانه برای کاهش اعتیاد در این کمیته پیشنهاد شود چرا که توفیق کشور در مبارزه با مواد مخدر تا اندازه زیادی مربوط به فعالیت این کمیته است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری در اختصاص 50 درصد منابع به صرف امور پیشگیری نشان از اهمیت و جایگاه حوزه پیشگیری در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

مویدی گفت: اعضای کمیته، در سال آتی برنامه‌های کارآمد و قابل توجهی را در قالب برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد ارائه دهند تا این کمیته بتواند اقدامات اساسی و موثری را انجام دهد.

وی افزود: در حوزه پیشگیری از اعتیاد 3 وزاتخانه آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت دیگر اعضای ستاد بیشترین اثرگذاری را دارند که باید بیش از گذشته به این حوزه توجه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار