فرمانده انتظامی استان زنجان :قانونمندی یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس است

زنجان (پانا) - فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه قانونمندی یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس است ، گفت: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می دارد ، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های اسلامی و باورهای دینی است.

کد مطلب: ۸۰۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی استان زنجان :قانونمندی یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس است

سردار علی آزادی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه زنجان با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از جرایم اجتماعی، گفت: بدون مشارکت مردم و نقش آفرینی آنها نمی توان در دست یابی به اهداف جامعه، موفقیتی را به دست آورد.

سردار آزادی با اشاره به اهمیت فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در کاهش جرایم در جامعه گفت: یکی از آثار امر به معروف در جامعه،پیشگیری از جرم و استقرار امنیت پایدار است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بصیرت دینی و امر به معروف و نهی از منکر؛ 2 ویژگی برجسته پلیس است ، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود، چون شیوه ای کارآمد در اصلاح ناهنجاری های اجتماعی است.

وی با بیان این که ،امنیت و آرامش اجتماعی بدون حضور پلیس در جامعه میسر نخواهد شد بر همکاری و همیاری همه آحاد جامعه در ایجاد امنیت پایدار و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین واجبات دین اسلام است، اظهار داشت: این فریضه حیاتی در ایجاد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی نقشی اساسی و کارآمد دارد.

سردار آزادی اظهار داشت: انسان ‏در بستر اجتماع به دنیا آمده، در تعاملات اجتماعی رشد می‌کند و اجتماع می‌تواند ‏یک حمایت کننده در جهت دست‌یابی به اهداف زندگی سالم و رشد همه جانبه انسان باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین واجبات دین اسلام است، اظهار داشت: این فریضه حیاتی در ایجاد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی نقشی اساسی و کارآمد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار