مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی:

علی‌رغم تلاش‌های مستمر پیکر کوهنورد تبریزی پیدا نشد

تبریز (پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر با اتکاء به سیستم‌های مخابراتی نیروها به گودال عمیق رسیده‌اند و شاید تلفن همراه و یا پیکر کوهنورد مفقود شده، در آنجا پیدا شود.

کد مطلب: ۸۰۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
علی‌رغم تلاش‌های مستمر پیکر کوهنورد تبریزی پیدا نشد

سعید کنعانی در گفت‌وگویی با اشاره به مفقودی کوهنوردی در کوه‌های میشو در بیست و نهم دی ماه سال جاری، ابراز داشت: متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های مستمر نیروهای امدادی و تیم‌های کوهنوردی، پیکر این جوان بیست و نه ساله‌ی تبریزی پیدا نشد.

وی خاطرنشان ساخت: عملیات جست‌وجو به علت شرایط جوی نامناسب و احتمال بروز حادثه‌ای دیگر برای نیروها متوقف شده است و بعد از بازگشت وضعیت آب و هوا به شرایط عادی، جست‌‌وجوی پیکر این کوهنورد ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در روز اول اعلام مفقودی این جوان تیم‌های کوهستانی و واکنش سریع شهرهای تبریز و مرند به صورت شبانه‌روزی عملیات جست‌وجو را انجام دادند، یادآور شد: نیروهای هلال احمر ۲۵ روز مداوم در قالب تیم‌های مختلف از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر در مسیرهای مختلف عملیات جست‌وجو را ادامه داده‌اند ولی آثاری از کوهنورد پیدا نشده است.

وی اظهار کرد: نیروها از سیستم‌های مخابراتی استفاده کرده‌اند و در حال حاضر به گودال ۶ متری رسیده‌اند که عمق آن شاید تا ۱۵ متر هم برسد، هیئت کوهنوردی نیز هم‌اکنون در حال جست‌وجوی این منطقه و کاوش در گودال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار