اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران خبر داد:

ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی «برگزیده» آغاز شد

تهران (پانا) - ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی «برگزیده» با محوریت کتاب «حمیدرضا» عاشقانه های خواهر شهید زمان زاده، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در مدارس متوسطه دخترانه این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی «برگزیده» آغاز شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، با اعلام این خبر اظهار داشت: دانش آموزان مقاطع متوسطه اول ودوم مدارس دخترانه از هم اکنون تا 15 اسفندماه فرصت دارند، تا با مراجعه به دفاتر انجمن های اسلامی دانش آموزان و یا معاونت های پرورشی و فرهنگی دبیرستانهای شهرستانهای استان تهران، نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام نموده و کتاب مذکور را دریافت نمایند.

مسعود شاکر گفت: آزمون این مسابقه بصورت کتبی و حضوری در هجدهم اسفندماه، مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود و زمان و مکان دقیق آن برای هریک از شهرستانهای استان تهران به تفکیک، متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی افزود: در مجموع به 40 نفر از دانش آموزان برتر شرکت کننده در این مسابقه جوایزی نظیر: سفر زیارتی مشهد مقدس، بسته فرهنگی و کارت هدیه نقدی، اهدا می شود.

شاکر یادآورشد: کتاب حمید رضا روایت عاشقانه ای از زندگی «حمیدرضا زمان زاده» معروف به «حمید کامل» است که از لابه لای یاداشت های «مریم زمان زاده» خواهر این شهید انتخاب و گردآوری شده است.

گفتنی است، کتاب «حمیدرضا» در 87 صفحه به انضمام تصاویر و اسنادی مربوط به این شهید، با شمارگان 3000 نسخه، همزان با سی و نهمین فجر انتقلاب اسلامی توسط انتشارات «تقدیر» چاپ و منتشر شده بود.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار