استاندار قم خبر داد

دستگیری ۱۴ هزار نفر در استان قم به دلیل توزیع و مصرف مواد مخدر در استان قم در 10 ماه نخست سال

قم (پانا)- استاندار قم با اشاره به دستگیری 14 هزار نفر به دلیل توزیع و مصرف مواد مخدر در ده ماهه نخست امسال گفت: متولیان مبارزه با مواد مخدر باید درزمینه پیشگیری جدیت بیشتری داشته باشند.

کد مطلب: ۸۰۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۱۴ هزار نفر در استان قم   به دلیل  توزیع و مصرف مواد مخدر در استان قم  در 10 ماه نخست سال

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، محمد رضا صادقی استاندار قم گفت: متولیان مبارزه با مواد مخدر باید در بحث پیشگیری جدیت بیشتری داشته باشند. که در این خصوص در شش ماهه نخست امسال حدود 14 هزار نفر در این رابطه دستگیر شده اند.

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی از تلاش های مسئولان در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر و نیز حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم وظیفه شناس هستند و در شرایط حساس از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کنند تأکید کرد: مسئولین بایستی با انجام وظایف به مردم ادای دین نمایند.

صادقی با اشاره به معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور افزود: این مسئله روز به روز پیچیده تر می شود و منشاء بسیاری از مسائل اجتماعی دیگر نیز هست.

مقام عالی استان افزایش توزیع و مصرف مواد مخدر با وجود تلاشها در زمینه ی پیشگیری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آمار معتادین دستگیرشده نشان می دهد متولیان مبارزه با مواد مخدر باید جدی تر و با برنامه تر عمل کنند.

استاندار قم همچنین فعالیت کمپ های ترک اعتیاد در قم را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر بررسی اثربخشی این کمپ ها گفت: بایستی بدون هیچ گونه اغماضی با کمپ هایی که اثربخشی لازم را ندارند برخورد شود.

سرهنگ بالفکه نیز در این جلسه با بیان اینکه در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۱۴ هزار نفر دستگیری مرتبط با توزیع و مصرف مواد مخدر داشته ایم که ۱۲۰۰ نفرشان خرده فروش بوده اند گفت: در سال گذشته این رقم ۱۲ هزار نفر بود که شاهد افزایش ۱۸ درصدی در این زمینه هستیم.

محمدرضا صادقی در پایان گفت: ۵۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار