مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام:

شهیدان فانوس تا ابد پایدار این دیار هستند

ایلام (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: شهیدان هم چون چراغ هدایت و راهنمای راه همواره میزان سنجش راه از بی راه هستند.

کد مطلب: ۸۰۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان فانوس تا ابد پایدار این دیار هستند

به مناسبت دهه فجر انقلاب و سالگرد شهادت شهید نجفی با حضور مدیر و مسئولان آموزش و پرورش و مجموعه عوامل مدرسه چالسرا که مدرسه به نام این شهید مزین است از خانواده شهید تجلیل گردید.

فارس شریفی گفت: دیدار با خانواده های شهدا برای ما یک وظیفه است و این حداقل کاری است که می توان در جواب به رشادت ها و شهادت های شهیدان می توان کرد.

وی ادامه داد: این دیدارها برای ما نیز به نوعی تجدید خاطره دوران دفاع مقدس است و امیدواریم بتوانیم لایق خدمت به خانواده شهدا باشیم.

ایشان اظهار داشت: شهدا در راه دفاع از کیان و اندیشه ها با ارزش ترین وجه خود را که جان خود می باشند را فدا کرده اند و ما در ادامه راه آن عزیزان باید با قبول سختی ها و خستگی ها بر جان خود در آبادانی مملکت بکوشیم.

شریفی افزود: خانواده های معظم شهدا و بالاخص مادران شهدا با قبول ایثار فرزندانشان و از خودگذشتگی وصف ناشدنی، با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند و همه امروز باید بدانند ملت ایران سربلند و استوار، پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار