تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات آزمایشگاهی و پرتاب موشک‌های آبی در چابهار

چابهار (پانا) - از دانش‌آموزان برتر مسابقات آزمایشگاهی و پرتاب موشک‌های آبی چابهار با حضور نوروزی معاون مدیرکل و مدیرآموزش‌وپرورش چابهار، بهنام معاون متوسطه، خانم محمدی پور کارشناس گروه‌های آموزشی و مربیان تجلیل شد.

لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات آزمایشگاهی و پرتاب موشک‌های آبی  در چابهار

مدیرآموز‌ش‌وپرورش چابهار در این مراسم گفت: حمایت و پشتیبانی از برگزاری چنین مراسمی باعث انگیزه بیشتر و تلاش مضاعف در کسب عنوان‌های برتر در زمینه‌های نشاط ، شادابی و سوق دادن دانش‌آموزان به سمت و سوی مهارت‌ورزی در کنار درس می‌شود.

در ادامه نوروزی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ملاشاهی مدیرپژوهشرای غدیر، مربیان ودانش آموزان، با ابراز خرسندی از کسب عنوان های برتر دانش آموزان در این مسابقات، آن را ماحصل کوشش و تلاش و زحمات آنها دانست و افزودند: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات، بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان، کسب برخی مهارت های تجربی و شغلی و استفاده بهینه از وقت عنوان کردند.

درابتدای مراسم خانم ملاشاهی مدیر پژوهشرای غدیرضمن عرض خیرمقدم به نوروزی معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش چابهار و همراهان و تقدیر از مربیان و دانش آموزان درکسب عنوان‌های برتر این مسابقات، با توجه به اهمیت محیط زیست سالم در زندگی، خبراز برگزاری دو طرح1- خانه تکانی کاغذی2ــ هردانش آموز یک نهال داد، و افزود: اولویت این دو طرح از درون مدارس می باشد و خارج مدرسه را نیز در بر می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار