تابش:

جمعی از فعالان محیط زیست در پرواز تهران-یاسوج حضور داشتند

تهران (پانا) - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت که جمعی از متخصصان محیط زیست ومنابع طبیعی که در روزهای اخیر با حضور در مجلس شورای اسلامی از تلاشگران این عرصه و فعالیت‌های آنها مستندا دفاع کرده بودند در حادثه سقوط هواپیما جان خود را از دست داده‌اند.

کد مطلب: ۸۰۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جمعی از فعالان محیط زیست در پرواز تهران-یاسوج حضور داشتند

در اطلاعیه محمدرضا تابش، آمده است:

«انالله وانا الیه راجعون

حادثه تاسف‌بار سقوط هواپیما در مسیر یاسوج که منجر به جان باختن ده‌ها تن از سرنشینان و کادر هدایت کننده هواپیما شد، و جمعی از اساتید دانشگاه و متخصصان متعهد و از خود گذشته محیط زیست و منابع طبیعی که در روزهای اخیر با حضور در مجلس شورای اسلامی از تلاشگران این عرصه و فعالیت‌های آنها مستندا دفاع نمودند را به کام مرگ کشید، موجب تاسف وتاثر فراوان شد.

این ضایعه را به خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات جان باختگان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم و ضمن تاکید بر رسیدگی عاجل به این حادثه و اطلاع رسانی به افکارعمومی، برای چندمین بار عرض می‌نمایم: فرسودگی ساختارها و ناتوانی در جلوگیری و مهار حوادث و بحرانها به علل مختلف، که اخیرا آثار آن ملموس‌تر است ناکارآمدی حاکمیت را در اذهان تداعی می‌کند و بی‌اعتمادی مردم را تشدید خواهد نمود و آثار سوئی در پی خواهد داشت.

امید آنکه هر سه قوه، آستین همت بالا زنند و در سایه تعامل و هماهنگی با یکدیگر و رصد کردن مشکلات و انتظارات مردم، راهکارهای عملی برای فائق آمدن بر آنها ارائه دهند و با جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث و اتفاقات مشابه، روح امید را در مردم زنده نگاه دارند. روح درگذشتگان این سانحه هوایی غریق رحمت الهی باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار