نوریان: منتقدان ورود هواپیما سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج را ببینند

تهران (پانا) - نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به تاخیرهای پروازی گفت: بسیاری از این تاخیرها به وضعیت فرودگاه ها مربوط است اما متاسفانه برخی خواهان کاهش اعتبارات فرودگاه ها هستند.

کد مطلب: ۸۰۰۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نوریان: منتقدان ورود هواپیما سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج را ببینند

به گزارش خانه ملت، اردشیر نوریان در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، 29 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج گفت: متاسفانه از صبح تاکنون بیش از 10 مورد اظهارنظر در خصوص این حادثه مطرح شده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه اخیر و حوادث مشابه نشان می دهد که مجلس باید به موضوع حمل و نقل ناوگان ریلی و خطوط هوایی توجه جدی داشته باشد، افزود: متاسفانه زمانی که موضوع خرید هواپیما مطرح بود برخی آقایان عنوان می کردند که ما نه پول می خواهیم و نه هواپیمای جدید حال باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

وی تاکید کرد: نیاز کشور توجه به ناوگان حمل ونقلی است از این رو باید با همت بسیار وضعیت شقوق مختلف حمل و نقل را بهبود ببخشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تاخیرهای بسیار پروازی گفت: بسیاری از این تاخیرها به وضعیت فرودگاه ها مربوط است اما متاسفانه برخی خواهان کاهش اعتبارات فرودگاه ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار