وزیر اطلاعات: ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت ها هدف دشمنان نظام است

بوشهر (پانا) - وزیر اطلاعات ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت‌ها را هدف دشمنان نظام دانست که نباید با عملکرد ناپسند آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوش بین کنیم.

کد مطلب: ۸۰۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات: ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت ها هدف دشمنان نظام است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان بوشهر گفت: بوشهر دیار قهرمانان تاریخ‌ساز، استکبارستیز و سپر تهدیدزدایی ایران اسلامی است.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش ملیت در سرنوشت کشور، اداره جامعه اسلامی را مستلزم اجرای احکام فردی و اجتماعی و حکومتی دانست و گفت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ، اخلاق و سنن الهی حکمفرما شود به عزت خواهد رسید.

وزیر اطلاعات واکاوی کارکرد‌ها را در تقویت نقاط مثبت و رفع موانع موثر دانست و افزود: مجموعه کارگزاران نظام حکومتی با کارکرد خود می‌توانند موجب تحکیم جامعه و نظام شوند و اگر عمل صالح انجام شود نفع آن را می‌بینیم.

علوی ثمره کارکرد شایسته را زندگی طیبه و رسیدن به عزت دانست.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان نظام ذره‌ای از خصومت و بروز مشکلات علیه ایران اسلامی نمی‌کاهند، بیان داشت: برای مقابله با دشمنان عوامل عزت‌آفرینی گذشته را تقویت و تکرار کرده و مراقبت کنیم در درون خانواده و نظام از اقدامات وحدت‌شکن جلوگیری شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع)، پرهیز از تفرقه، التزام به همگرایی و الفت و مهربانی به یکدیگر و خودداری از دامن زدن به مسائل اختلاف افکن را از عوامل عزت امت‌ها برشمرد و گفت: شوراهای اداری باید کارکرد خود را متناسب با میزان رفع مشکلات مردم بسنجند.

علوی افزود: فقط نمی‌توانیم با دشمنان مقابله کنیم بلکه باید زمینه اثرگذاری ترفندهای دشمنان را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت‌ها هدف دشمنان نظام است و نباید با عملکرد ناپسند آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوش‌بین کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به وحدت موجود در استان بوشهر که با عقلانیت به رفع مشکلات پرداختند و در هفته‌های گذشته کوچکترین مسئله اجتماعی نداشتند، افزود: هرجا مسئولان با یکدیگر وحدت داشتند و دست در دست یکدیگر دادند مشکلی به وجود نیامده است.

علوی گفت با بیان اینکه در حالی که دشمنان در پی سیاه‌نمایی هستند نباید این فرصت را برای موج سواری آنان مهیا کنیم، بیان کرد: رسانه‌ها باید به پرهیز از پمپاژ روحیه ناامیدی، تغییر رویکردها و انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در جهت آرامش جامعه گام بردارند.

وی گفت: دشمنان درصدد دوقطبی کردن جامعه، شایعه‌پراکنی و حرمت‌شکنی مسئولان است و افراد درون نظام باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وزیر اطلاعات به افزایش روحیه امید و بالندگی ملت که ثمره آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: خدمت به همگان وظیفه حکومت اسلامی است و در این بین میان مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی وجود نخواهد داشت و باید معیشت، حرمت، عدالت و امنیت افراد درون نظام تامین شود.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات مسئولان استان بوشهر به ویژه مدیرکل سابق اطلاعات استان بوشهر، مدیر جدید اداره کل اطلاعات استان بوشهر را معرفی و منصوب کرده و خواستار ارتقای سطح امنیت مردم با همراهی و همکاری همه دستگاه ها و نهادها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار