معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

هدف از تشکیل نهادامور تربیتی، انتقال مفاهیم دینی و قرآنی به دانش آموزان بود

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و با هنر که با هدف انتقال مفاهیم دینی و قرآنی به دانش آموزان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۰۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیل نهادامور تربیتی، انتقال مفاهیم دینی و قرآنی به دانش آموزان بود

مصطفی کافی راد در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی اظهار داشت: تامل و تعمق در اندیشه های ناب و بلند رهبر معزز انقلاب اسلامی در باره امور تربیتی حاکی از نقش، اهمیت و اثر بخشی آن و بیانگر رویکرد نظام مقدس جمهوری در جهت شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای دانش آموزان در تمامی ابعاد است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در روز امور تربیتی خاطر نشان ساخت: انتظار می رود، زمینه های لازم برای ترسیم و تبیین جایگاه " تربیت" و " امور تربیتی" و بزرگداشت مطلوب و متفاوت سالروز نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را فراهم نماییم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با تاکید بر استفاده حداکثری از قابلیت های درون سازمانی و برون سازمانی برای فعالیت های تربیتی ، افزود: اجرای برنامه های مختلف موجب افزایش انگیزه و شور و نشاط و رضایت شغلی مربیان امور تربیتی و معاونان پرورشی برای ادامه فعالیت های تاثیر گذار خود خواهد بود.

کافی راد در ادامه با بیان اینکه مربیان پرورشی افسران جنگ نرم هستند که همیشه در خط مقدم قرار دارند، تصریح کرد: در اجرای برنامه ها از ظرفیت سازمان دانش آموزی استفاده شود.

رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه اجرای برنامه روز امور تربیتی و هفته گرامیداشت تربیت اسلامی بصورت غیر متمرکز در مناطق و نواحی اجرا خواهد شد، گفت: زمینه را فراهم کنیم در اجرای این برنامه ها از مشارکت دیگر نهادهای فرهنگی نیز استفاده کنیم.

سید غلامحسن موسوی با اشاره به تجلیل کشوری و استانی از مربیان و معاونان پرورشی افزود: 510 نفر از مربیان و معاونان پرورشی بصورت کشوری و 430 نفر بصورت استانی تقدیر بعمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار