مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان گفت:تولید روزانه زباله در روزهای مناسبتی تا 450 تن

زنجان (پانا) - مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان از فعالیت 550 نفر در جمع‌آوری زباله‌های شهری خبر داد و گفت: تولید روزانه زباله در زنجان 320 تا 350 تن است که در مناسبت‌ها به 450 تن نیز می‌رسد.

کد مطلب: ۸۰۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان گفت:تولید روزانه زباله در روزهای مناسبتی تا 450 تن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری زنجان،هاشم نجفی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم جمع‌آوری زباله‌ها به منظور نظافت و تمیزی شهر است،اظهار داشت: در حال حاضر 550 نفر در سازمان پسماند شهرداری زنجان مشغول فعالیت هستند. فعالیت این مجموعه هر شب از ساعت 21 آغاز شده و تا ساعت 4 صبح ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان تصریح کرد: پس از آن نیز در نوبت صبح با وقفه چند ساعته تعدادی از پاکبانان از ساعت 10 صبح نسبت به نظارت معابر و خیابان‌های شهر زنجان مبادرت می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه تولید روزانه زباله در زنجان 320 تا 350 تن است، اضافه کرد: این میزان در مناسبت‌های خاص به 420 تا 450 تن افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با وجود این حجم عظیم زباله حضور به موقع و جمع‌آوری زباله تاثیر بسزایی در نظافت و پاکیزگی شهر دارد، تصریح کرد: البته حجم عظیمی از جمع‌آوری به موقع زباله بستگی به همکاری شهروندان دارد، چرا که اگر قرار است شهری پاک و تمیز داشته باشیم ، باید مردم در این زمینه همکاری کنند.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه عدم همکاری شهروندان و قرار دادن زباله در روز علاوه بر بوجود آوردن مسائل بهداشتی و آلودگی های زیست محیطی موجب زشتی منظر شهری می‎شود، اضافه کرد: با رعایت این موارد و جمع آوری زباله در شب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در بودجه شهرداری می‌شود که می‌توان آن را صرف کارهای عمرانی و ایجاد فضاهای ورزشی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار