600 میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری در زنجان طی امسال و سال قبل صورت گرفته است

زنجان (پانا) - مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان گفت: طی امسال و سال قبل، 600 میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری در زنجان بسته شده است که طبق پیش‌بینی این مبلغ در سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۰۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
600 میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری در زنجان طی امسال و سال قبل صورت گرفته است

ناصر احمد وفا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه توسط شهرداری زنجان برای توسعه شهر، جذب سرمایه‌گذار است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری بر اساس پیشنهاد سرمایه گذار و براساس ظرفیت‌هایی که شهرداری دارد، تعیین می‌شود، افزود: از زمانی که سازمان سرمایه‌گذاری آغاز به فعالیت کرده است، در حدود 600 میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری بسته شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان تصریح کرد: از جمله پروژه‌های امسال و البته سال قبل شامل شهربازی،، تولید زباله از برق، پاساژ تجاری مهدوی، میوه و تره بار گلشهر و پارکنینگ طبقاتی تجاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه30 پروژه خرد و کلان در پیوست بودجه سال آینده شهرداری زنجان ارائه شده است، اضافه کرد: از این میزان 40 درصد کلان و 60 درصد سرمایه‌گذاری خرد است که ارزش آن تقریبا 2 هزار میلیارد تومان بوده و در پیوست بودجه آورده شده است.

صفا با اشاره به اینکه از جمله پروژ‌ه‌های در نظر گرفته شده برای سرمایه‌گذاری پروژه سبزه میدان، اشراق، پاستور، شهرک نمایشگاهی خودرو است، اضافه کرد: نحوه سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها به این شکل است که فراخوان لازم داده می‌شود و بر این اساس اولویت با کسی خواهد بود که توان مالی بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: البته در فراخوان عمومی شرایط را برای همه یکسان قرارمی‌دهیم تا حقی از کسی اجحاف نشود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان درباره پیشنهادات جاری برای سرمایه‌گذاری نیز گفت: البته پیشنهادهایی شده و سرمایه‌گذارانی نیز آمده‌اند، اما زمانی می‌توان روی سرمایه‌گذاری حساب کرد که سرمایه‌گذار اسناد را از شهرداری تحویل بگیرد و به صورت رسمی آغاز به کار کند.

صفا با اشاره به اینکه با راه اندازی دفتر سرمایه گذاری و شوراهای سرمایه گذاری بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است، اضافه کرد: البته شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار تسهیلاتی نیز در نظر گرفته است که این موضوع در مشارکت بیشتر آنها تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار