رئیس پلیس راه آذربایحان غربی:

تردد در گردنه های آذربایجان غربی با زنجیرچرخ امکانپذیر است

 رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تردد در گردنه های آذربایجان غربی تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

کد مطلب: ۸۰۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تردد در گردنه های آذربایجان غربی با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سرهنگ عباس فرمانی رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون بارش برف و کولاک در برخی محورها و گردنه های استان ادامه دارد افزود: در حال حاضر در گردنه قوشچی، گردنه سردشت به مهاباد و نیز محورهای منتهی به پیرانشهر تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی ادامه داد: همچنین محور ارومیه به خوی، گردنه اینانلو به سمت حدیرآباد، محور چالدران به شوط نیز به دلیل بارش برف لغزنده بوده و باید با احتیاط و رعایت نکات ایمنی رانندگی کرد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن، هم اینک برخی گردنه‌ها مانند گردنه چالدران مه گرفته است و رانندگان باید به این مسئله توجه داشته باشند.

وی با توصیه به رانندگان تصریح کرد: رانندگان جاده‌ای باید برای جلوگیری از تصادفات و حوادث ناگوار باید تسهیلات ایمنی را در اختیار داشته و از زنجیر چرخ استفاده کنند.

فرمانی افزود: هم اینکه راه‌های روستایی استان آذربایجان‌غربی نسبت به راه‌های اصلی دارای اختلال در تردد است.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی بیان کرد: از سوی دیگر هم‌اکنون نیروهای پلیس راه در حال آماده‌باش بوده و با راهدارخانه‌ها و اورژانس نیز هماهنگ هستند تا مشکل خاصی در جاده‌های استان به سبب بارش برف و لغزندگی جاده‌ای ایجاد نشود.

فرمانی اظهار داشت: متاسفانه در ۱۰ ماهه امسال، براساس نظر پزشکی قانونی استان آذربایجان‌غربی، میزان تصادفات فوتی در استان ۱۰ درصد افزایش یافته و بنابراین رانندگان باید بیش از پیش نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار