معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

علت تاخیر در پرداخت مطالبات فرهنگیان محقق نشدن تخصیص در خزانه بود

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش علت تاخیر در پرداخت مطالبات فرهنگیان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
علت تاخیر در پرداخت مطالبات فرهنگیان محقق نشدن تخصیص در خزانه بود

علی الهیارترکمن در نشست خبری وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در سال آتی و سرانه مدارس با توجه به مصوبه اخیر مبنی بر معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب و برق گفت: اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از ۴۳هزار میلیارد تومان پیشنهادی به ۴۹هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: خوشبختانه سهم ما به ۱۲.۱ درصد از اعتبارات عمومی دولت افزایش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۵۷۰۰ میلیارد تومان از محل یک درصد سود شرکت ها و ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان درنظر گرفته شده است اظهار کرد: یکی دیگر از مصوبات معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب و برق در حد الگوی مصرف است که امیدواریم به تایید شورای نگهبان نیز برسد.

الهیار افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی از این محل حاصل می‌شود که می‌توانیم بخشی از سرانه را صرف تعمیر و نگهداری مدارس کنیم.

وی درباره علت تاخیر در پرداخت مطالبات فرهنگیان نیز اظهار کرد: اعتبارات را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کردیم اما به علت مشکل تسویه تنخواه مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص در خزانه هنوز محقق نشده که اگر مشکل رفع شود به‌زودی می‌توانیم روند پرداخت مطالبات را شروع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار