جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری رویکرد شورای شهر همدان

همدان (پانا) - رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: رویکرد شورای پنجم منطبق با نیازهای اقتصادی شهر همدان، جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری شهر است.

کد مطلب: ۸۰۰۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری رویکرد شورای شهر همدان

مریم روانبخش در کمیسیون اقتصاد، سرمایه ‌ گذاری و گردشگری شورا با محوریت سرمایه ‌ گذاری در پارک ساینس سنتر به عنوان یک طرح آموزشی و فرهنگی در شهر گفت: به منظور بالا بردن سطح کیفی آموزش در شهر ضروری است تحول اساسی در زمینه انتقال دانش و مفاهیم علمی در تمامی مقاطع تحصیلی صورت بگیرد. همچنین اجرای اینگونه فضا ‌ ها در پارک ‌ ها و محل ‌ هایی که شهروندان و گردشگران برای تفریح و سرگرمی اوقات فراغت خود را سپری می ‌ کنند می ‌ تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد چون از سرگرمی ‌ های علمی همراه با نشاط و سرگرمی است و امروزه به خاطر ایجاد تنوع و استفاده بیشتر از زمان توقف گردشگران این طرح ‌ ها در پارک ‌ ها و فضاهای عمومی اجرا می ‌ شود.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش ضریب هوشی نسل ‌ جدید، ایجاد مراکز آموزشی و فرهنگی و تفریحی با هدف ارائه تجسمی علوم و استفاده از اوقات فراغت مفید اقشار جامعه به خصوص کودکان و دانش ‌ آموزان می ‌ تواند مفید باشد.

علی فتحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه ‌ گذار از اولویت ‌ های شورای پنجم است، گفت: در مجموع از هر اقدامی که شهر را یک قدم به پیشرفت نزدیکتر کند، مشروط بر اینکه همراه با برنامه ‌ ریزی دقیق و مطالعه باشد، حمایت خواهیم کرد.

کامران گردان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز بیان کرد: باید شرایط و ملاحظات منطقه ‌ ای شهر همدان در تمامی زوایای محاسبات پروژه اثرگذار پارک ساینس سنتر، بررسی و لحاظ شود.

سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان هم با تأکید بر توجه به ملاحظات منطقه ‌ ای شهر همدان برای این پروژه، عنوان کرد: به طور قطع امکان ‌ سنجی و توجیهات اقتصادی توسط سرمایه ‌ گذار مدیریت خواهد شد؛ اما شورای شهر همدان هم در راستای منفعت شهر و مردم از این سرمایه ‌ گذاری حمایت خواهد کرد تا این کار پسندیده، عملیاتی شود.

مهدی رحمانیون، سرمایه ‌ گذار پارک ساینس سنتر نیز گفت: به دنبال مشارکت با مدیریت شهری همدان هستیم تا این پروژه را به عنوان یک طرح آموزشی و فرهنگی سرگرمی گردشگری برای نخستین بار در کشور در این شهر اجرایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار