آخرین وضعیت خروج یک فروند هواپیمای آسمان در مسیر تهران ـ یاسوج از رادار

سقوط هواپیما در سمیرم

تهران (پانا) - یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت ۸ صبح امروز پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر از رادار خارج شده است؛ مدیر روابط عمومی آسمان نیز این خبر را تأیید کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت خروج یک فروند هواپیمای آسمان در مسیر تهران ـ یاسوج از رادار

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ساعت ۸ صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است.

مدیرکل روابط عمومی آسمان در این باره گفته است فعلا آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

طباطبایی بیان کرد: در حال حاضر تیم فرودگاهی در تهران و استان کهگیلویهو بویراحمد پیگیری موضوع است، بسیج نیروها انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که ایا احتمال سقوط این هواپیما وجود دارد؟ موضوع را تأیید کرد وگفت: هر احتمالی وجود دارد وهواپیمایی اسمان کماکان پیگیری موضوع است.

این هواپیمای ATR حامل ۶۶ مسافر بود.

برخی منابع گفتند هواپیمای فرودگاه یاسوج که از تهران به سمت یاسوج در حرکت بود دقایقی از صفحه رادار محو شد.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بالعکس دارد که به طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کند.

سرپرست اورژانس کشور گفت هواپیمای تهران ـ یاسوج که از صبح امروز از رادار خارج شده بود، در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است.

نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

هواپیمای تهران-یاسوج بر اساس مشاهدات مردمی سقوط کرده است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این زمینه گفته است که بر اساس مشاهدات مردمی، هواپیمای تهران - یاسوج دچار سانحه هوایی شده است.

علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح امروز از رادار خارج شده و مشاهدات مردمی نشان دهنده وقوع سانحه هوایی است.

وی افزود: خبرهایی مبنی بر سقوط این هواپیما دریافت کرده‌ایم و منتظر تایید آن از سوی مراجع رسمی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار