شهروندان زنجانی «جمعه‌ها دعوتند به صرف نشاط»

زنجان (پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری برنامه نشاط و خانواده در کارخانه کبریت زنجان، گفت: این برنامه به صورت مستمر هر هفته در محل این کارخانه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان زنجانی «جمعه‌ها دعوتند به صرف نشاط»

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه برنامه نشاط و خانواده با شعار«جمعه‌ها دعوتید به صرف نشاط» برای ایجاد نشاط اجتماعی عصرهای جمعه برگزار می شود، اظهارکرد: با توجه به نیاز مردم برای بهره‌مندی از فضایی مناسب جهت گذراندن ساعات بانشاط در کنار خانواده، با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده فضایی فراهم شده است که خانواده‌ها می‌توانند در کنار هم بازی‌هایی همچون فوتبال‌دستی، طناب‌کشی، تنیس و دارت را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این برنامه برای نخستین‌بار در شهر زنجان به مرحله اجرا درآمده است و امیدواریم با توجه به استقبال شهروندان در نقاط دیگر شهر نیز توسعه یابد؛ چراکه معتقدیم مردم نیاز به فضاهایی دارند تا بتوانند در کنار خانوداده خود ساعاتی را سپری کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرند.

این مسئول با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی می‌تواند فضای همراهی و همدلی را نیز در جامعه به‌وجود آورد، خاطرنشان‌کرد: وقتی خانواده‌ها در فضایی مناسب در کنار یکدیگر قرار گرفته و به تفریح بپردازندٰ قطعا به مرور این فضا باعث ایجاد همدلی بیشتر در جامعه می‌شود و باید از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مقرر شده است برنامه‌های متنوعی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر به مرحله اجرا درآید، خاطرنشان‌کرد: اجرای اولین جشنواره موسیقی شهر، مسابقه استندآپ کمدی و مسابقه دوبلاژ و گویندگی در همین راستا تدارک دیده شده است که در هفته‌های آینده به مرحله اجرا در خواهد آمد.

موسوی ادامه داد: همراهی مردم با شهرداری در اجرای این برنامه‌ها قطعا باعث پربارتر شدن برنامه‌‌ها و دلگرمی مسئولان برای ادامه این راه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار