برگزاری مانور بزرگ خدمات بهداشتی ،درمانی هلال احمر در روستاهای کم برخوردار استان تهران

تهران (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از برگزاری مانور بزرگ خدمات بهداشتی،درمانی اضطراری هلال احمر از تاریخ دوم لغایت چهارم اسفند ماه 96 و با حضور شش استان در روستاهای کم برخوردار شهرستان ورامین استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور بزرگ خدمات بهداشتی ،درمانی هلال احمر در روستاهای کم برخوردار استان تهران

حسین کتابدار در این خصوص اظهار کرد:جهت برنامه ریزی برگزاری این مانور نیز با حضور معاونین درمان و توانبخشی هلال احمر 6 استان ،تهران، قم، مازندران، گیلان، البرز، قزوین و بخشداران و دهیاران شهرستان ورامین، بازدید میدانی از روستاهای هدف مانور انجام گردید و هماهنگی های بین بخشی آن نیز صورت گرفته است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد:مقرر شد ، مانور خدمات بهداشتی،درمانی در قالب تیم هاجمعیت هلال احمر با مشارکت 6 استان کشور و در روستاهای کم برخوردار شهرستان ورامین در استان تهران، از تاریخ دوم تا چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار گردد .
کتابدار تصریح کرد: در مانور خدمات بهداشتی،درمانی تیم های ، خدماتی از جمله، ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره های رایگان پزشکی و خانواده، آموزش مسائل بهداشتی و مواردی از این دست به هموطنان مناطق کم برخوردار شهرستان ورامین ارائه گردد .
علاوه بر برپایی و استقرار بیمارستان صحرایی وی ادامه داد:تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران نیز درمانور نسبت به برگزاری مانور جستجو و نجات در زلزله فرضی، با هدف آشنایی بیشتر مردم منطقه موردنظر با اصول ایمنی و مواجهه با زلزله مشارکت خواهند داشت .
کتابدار افزود: برگزاری این گونه مانور ها باعث می شود تا تیم های امدادی و درمانی هلال احمر استان تهران و استان های معین، هماهنگی های لازم و مناسبی را برای انجام ارائه خدمات امدادی و درمانی در زمان بروز بحران های احتمالی داشته باشند

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار