فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در اسفند ۱۳۹۶

تهران (پانا) - سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه 1396هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

کد مطلب: ۸۰۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در اسفند ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه سال ۱۳۹۶دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

براساس این گزارش، کلیه مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه سال ۹۶ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار