شهرک موقت ترافیک خلیل آباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی احداث شد

خبرگزاری پانا: شهردار خلیل آباد از احداث موقت شهرک ترافیک به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

کد مطلب: ۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، غلامرضا توکلی گفت: شهرداری خلیل آباد با همکاری راهنمایی و رانندگی به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت نیروی انتظامی شهرک ترافیک را به طور موقت راه اندازی کرد.

وی افزود: این شهرک در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع با امکاناتی از قبیل خیابان کشی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و چندین موتور و ماشین برقی با هزینه ای بالغ بر 100 میلیون ریال مجهز شده است.

شهردار خلیل آباد با بیان اینکه طبق برنامه ریزی به عمل آمده روزانه 200 کودک از این شهرک بازدید می کنند، اظهار داشت: این بازدیدها به مدت 2 هفته با ارائه آموزش های ترافیکی به کودکان و دانش آموزان ادامه دارد.

توکلی در ادامه از برگزاری برنامه های متنوع روز آتش نشانی در این شهر خبر داد و گفت: به مناسبت روز آتش نشانی در 3 منطقه از شهر خلیل آباد مانورهای اطفاء حریق از سوی آتش نشانان اجرا و آموزش های لازم برای پیشگیری از آتش سوزی و حوادث به مردم ارائه شد و در پایان از 6 آتش نشان شهر تقدیر به عمل آمد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه جداسازی آب شرب از فضای سبز خلیل آباد، بیان کرد: این پروژه به طول 2 کیلومتر شامل حفاری و لوله گذاری برای انتقال آب می باشد که اجرای آن 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار