رصد ماه و سیاره مشتری در آبیدر سنندج

خبرگزاری پانا: برنامه رصد ماه و سیاره مشتری به همت انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز شماره ۲ کانون سنندج واقع در آبیدر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضاشهابی مربی فرهنگی شماره 2 کانون سنندج افزود: پانل آموزشی نجوم عمومی ، نمایشگاه عکس و پوسترهای نجومی،آسمان نما،رصد ماه و سیار ی مشتری و مسابقه سوالا نجومی از جمله برنامه اجرایی این روز بود .

وی خاطر نشان کرد: این فعالیت علمی با استقبال گسترده و غیرقابل تصور برگزار کنندگان روبرو شد به طوری که اکثر خانواده ها تداوم این گونه فعالیت های علمی را خواستار شدند .

شهابی عنوان کرد:بی شک آسمان با تمام پدیده های شگفت انگیزش، همچون خلقتی گمگشته، جای بسی مشاهده، تفکر و تامل دارد که کانون با برگزاری کلاس های نجوم سعی در آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نجوم را دارد.

مربی فرهنگی مرکز شماره 2 کانون سنندج در ادامه پرورش حس کنجکاوی و روحیه جستجوگری در کودکان و نوجوانان، افزایش سطح اطلاعات عمومی کودکان و نوجوانان در زمینه دانش نجوم، کمک به ترویج فعالیت های علمی و نجومی در میان گروه سنی کودک و نوجوان و توجه به علم نجوم در راستای تعمیق باورهای دینی و شناخت اسرار هستی را از جمله اهداف برگزاری کلاس های نجوم در مراکز کانون استان عنوان کرد.

وی در پایان گفت: این برنامه با همکاری دانشجویان رشته فیزیک دانشگاه پیام نور مرکز سنندج و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار