درخشش ˝کاوه آفاق˝ در نمایش خاکستری

خبرگزاری پانا: استقبال از نمایش ˝خاکستری˝ به کارگردانی شایان افکاری و با بازی ˝کاوه آفاق ˝ و محمدرضا علیمردانی در تماشا خانه پارین واقع در موزه زمان زعفرانیه تهران ادامه دارد.

کد مطلب: ۷۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، کاوه آفاق خواننده پاپ راک که این روزها طرفداران زیادی هم در بازار موسیق برای خود دست و پا کرده، استعداد خوبی هم در ایفای نقش خود داشته و بازی زیر پوستی و طنز خاص خود در عین جدیت، از او بازیگری قابل ساخته که گویی سالهاست خاک صحنه خورده ... آفاق پیش از این هم تجربه بازی درنمایش "درخت بلوط" را داشته است.

آفاق با استعداد ذاتی خود در عرصه تئاتر ما را به آینده خود خوشبین می سازد و در این رکود نبود آوانگارد ، خبر از حضوری متفاوت دارد . در مقابل او "علیرضا علیمردانی " قرار دارد که بی شک صدای او را هیچگاه در انیمیشن های: شرک2و عصر یخبندان و ... فراموش نخواهیم کرد. مردی که خاطرات بسیاری با جادوی صدایش برایمان به یادگار مانده است.

در روز دوم اجرای این نمایش چهره هایی چون آقای تفرشی (خواننده و آهنگ ساز) فاطیما یثربی"گرافیست" و وحید رهبانی، کارگردان نمایش "درخت بلوط" نیز حضور داشتند. نمایش "خاکستر" با مضمون خاص خود وبرداشتی آزاد از نمایشنامه "با لاتر از غذا" اثر"هارولد پینتر" با بازی های 2 چهره توانا بدون شک ارزش دیدن دارد.

این نمایش از روز پنجشنبه، بیست وسوم فروردین ماه به مدت یک ماه در تماشاخانهٔ پارین و هرشب ساعت ۱۹ به روی صحنه می‌رود.

نشانی: خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه)، نبش خیابان برزین بغدادی، موزه زمان، تماشاخانه پارین شماره تماس 2218295

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار