تجاوز به 20 زن و دختر به بهانه انرژی درمانی

خبرگزاری پانا: پرونده‌ای اخیرا در شعبه سوم دادسرای استان کرمان تشکیل شد که از تجاوز مردی 32 ساله به 15 تا 20 نفر از زنان و دختران در شهرستان رفسنجان خبر می‌دهد که این مرد خود را به عنوان فردی حرفه‌ای در زمینه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب معرفی کرده و در برخی موارد حتی اقدامات پزشکی انجام می‌داد.

کد مطلب: ۷۶۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مردی تبهکار که به بهانه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب حتی ارایه خدمات پزشکی اقدام به اغفال تعدادی از دختران و زنان شهر رفسنجان می‌کرد، در دام پلیس افتاد.

این پرونده که از تجاوز مردی 32 ساله به 15 تا 20 نفر از زنان و دختران در شهرستان رفسنجان خبر می‌دهد که این مرد خود را به عنوان فردی حرفه‌ای در زمینه انرژی درمانی و عرفان‌های کاذب معرفی کرده و در برخی موارد حتی اقدامات پزشکی انجام می‌داد.

حمید اسحاقی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمان، با بیان اینکه "م - ت" 32 ساله که از همسر خود جدا شده مدتی تحت نظر و تحقیقات نیروی انتظامی بود، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازرسی از منزل وی و تنظیم صورتجلسه متهم دستگیر شده و در دام قانون افتاد.

وی افزود: همانطور که گفته شده قریب به 20 دختر تجاوز شده که متاسفانه آنها به دلیل ترس از بی‌آبرویی اقدام به شکایت نکردند.

منبع: عصر ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار