مدیر آموزش و پرورش خرامه:

رشد و توسعه كشور ارتباط مستقیم با مشاركت در آموزش و پرورش دارد

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش خرامه، عزت و سربلندی آموزش و پرورش را باعث افتخار و عزت نظام دانست و گفت: رشد و توسعه كشور ارتباط مستقیم با مشاركت در آموزش و پرورش دارد.

کد مطلب: ۷۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، كرامت كاظمی در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خرامه در سالن پیام نور این شهرستان با اشاره به جمعیت هشت هزار و 500 نفری دانش آموزان این شهرستان، اظهار داشت: 82 باب فضای آموزشی در این حوزه آموزشی وجود دارد كه در ساخت 16 باب آن خیرین از طریق اهدای زمین و یا تعهد مالی مشاركت داشتتند كه جای تقدیر دارد.


حجت الاسلام صباحی، امام جمعه خرامه نیز با تقدیر از حضور مؤثر خیرین در حوزه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: خیرین نهالستانی را می سازند كه گل های بوستان علم و دانش در آن می روید و مادران، پدران، طلاب و بسیجیان در آن رشد می كنند كه باعث عزت دین اسلام می شود و از این حیث ما از عزم و اراده آنان تقدیر و ریزه خوار كرم خیرین هستیم.


مدیر كل نوسازی مدارس استان فارس نیز ضمن حضور در این جشنواره در سخنانی با اشاره به اهمیت دین مبین اسلام و جایگاه دانش اندوزی در دیدگاه اسلام (ص)، ابراز داشت: با اینكه بر اساس آموزه های دینی و احادیث پیامبر (ص)، شهید در هنگام شهادت به وجه ا... نظر می كند اما با این اوصاف حتی قلم علما بر خون شهدا برتری دارد و قلم ها هستند كه شهدا را می سازند.


احمد دست نیان با اشاره به سابقه علمی درخشان كشور و چهره های بارزی همچون خوارزمی، رازی، فارابی و سایرین، اذعان داشت: اگر می خواهیم همچون گذشته در آینده بدرخشیم باید به نظام تعلیم و تربیت و فضاهای آموزشی توجه كنیم.


وی در پایان نیز اظهار داشت: معجزه دین ما كتاب است كه مهد علم و دانایی است و پیامبر (ص) مابه داشتن چنین دینی افتخار می كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار