نشست کارگاه ایده ‏یابی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان همدان

خبرگزاری پانا: بیست و پنجمین نشست کارگاه ایده ‏یابی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری تبلیغات اسلامی همدان با حضور فعالان کارگاه های جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: این نشست به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی، 28 فروردین جاری ساعت 10 در محل حوزه هنری استان همدان برگزار می شود.

نیما بیگلریان افزود: در نشست بیست و ششم این کارگاه که بعد از ظهر همان روز و در سالن شماره 2 سینما قدس همدان و با حضور علاقمندان برگزار می شود، نمایشنامه «خورشید بی نشان» کاری از مجتبی کرم پور به خوانش در خواهد آمد.

وی اظهار کرد: این نمایشنامه یکی از 8 ایده برتری بود که سال گذشته در کارگاههای «از ایده تا طرح» واحد نمایش حوزه هنری استان همدان توسط اعضای کارگاههای نمایشنامه نویسی جوانان و نوجوانان این حوزه به نگارش درآمد.

بیگلریان خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان همدان با هدف شناسایی و جذب استعدادهای نو، کارگاه ایده پردازی نوجوانان و جوانان را از فروردین ماه سال گذشته آغاز کرد و هم اکنون ایده های برتر این نشست ها در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان برای استفاده علاقمندان قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار