انتصاب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

خبرگزاری پانا: با صدور حكمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «عباس تابش» به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تعیین شد.

کد مطلب: ۷۳۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی غضنفری در متن حكم انتصابی صادر شده آورده است: با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حكم به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر منصوب می‌شوید.

در این حكم، تصریح شده است: مقرر است برابر وظایف و تكالیف ابلاغی و در چارچوب تشكیلات جدید و دستورالعمل اجرایی آن نسبت به ساماندهی امور مربوطه در جهت تحقق اهداف و ماموریت‌های صنعتی، معدنی و تجاری كشور با رویكرد ارتقای كیفی و كمی تولیدات از طریق كاهش هزینه‌های تمام‌شده و افزایش بهره‌وری، زمینه رقابت‌پذیری كالاهای ایرانی را فراهم كرده و ضمن تامین نیازهای داخلی نسبت به توسعه بازار‌های هدف خارجی و رشد بیش از پیش صادرات غیر‌نفتی اقدام شود.

غضنفری یادآور شده است: بدیهی است ایجاد زمینه ارتباط موثر بین جامعه اصناف و فعالان و تشكل‌های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم تامین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنفی برای رسیدن به این هدف ملی، مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار