معاون سوادآموزی آموزش و پرورش همدان در گفتگو با پانا:

نام نویسی داوطلبان سوادآموزی از پایان فروردین ماه آغاز می شود

خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش همدان گفت: از هفته پایانی فروردین ماه، نام نویسی دوره های سوادآموزی و تحكیم آغاز خواهدشد.

کد مطلب: ۷۳۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

رضا میرزایی نكو در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا در همدان، اعلام كرد: از هفته پایانی فروردین ماه، نام نویسی از دوره سوادآموزی و دوره تحكیم را آغاز خواهیم كرد كهشهرستان ها و مناطق 19 گانه استان درگیر این امر مهم خواهند شد.

وی اظهار کرد: سوادآموزی مقوله ای است كه در هیچ شرایطی نباید به فراموشی سپرده شود و یكی از مهمترین ملاك های پیشرفت یك كشور سوادآموزی و تحصیل است كه راه های پیشرفت و توسعه را برای هر كشوری باز می كند.

وی همچینین با اشاره به دوره های مختلف سوادآموزی عنوان كرد: دوره های سوادآموزی شامل: سوادآموزی، تحكیم و دوره انتقال است كه سوادآموز با طی هر دوره می تواند در دوره های بعدی شركت كند و ادامه تحصیل دهد.

معاون سوادآموزی اداره كل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: دوره اول شامل سوادآموزی است كه به منظور دستیابی افراد بزرگسال به حداقل سواد صورت می گیرد و طول این دوره بین 400 تا 550 ساعت است كه پس از طی این دوره سوادآموز می تواند به تحصیل خود در دوره تحكیم ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار