سردار جوانی: ملت ایران با حضور فعال در انتخابات، حماسه‌آفرینی می‌کند

خبرگزاری پانا: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی و با حضور فعال در انتخابات بار دیگر حماسه‌آفرینی خواهد کرد.

کد مطلب: ۷۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار یدالله جوانی در نشست سیاسی و تحلیلی کارکنان سپاه شهدا اظهار کرد: آمریکا در سه جنگ قبلی خود علیه جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است و در چهارمین جنگ سعی دارد با ایجاد اختلال در نظام اقتصادی و فشارهای اقتصادی از طریق تحریم و مطرح کردن بحث مذاکره با ایران به صورت دو جانبه، پیروز این میدان باشد.

وی اضافه کرد: جنگ اول آمریکا علیه ایران جنگ نظامی بود که با حمایت کامل از رژیم بعثی عراق به انواع مختلف سعی در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران داشت که با رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان این مرزوبوم نتوانست به هدف خود برسد و حتی یک وجب از خاک این کشور را هم نتوانست از آن جدا کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: در جنگ دوم که به جنگ نرم معروف است، آمریکایی‌ها و دولتمردان آن سعی کردند با هدف قرار دادن ایمان و باورهای اسلامی ملت شریف ایران و جوانان آن به پیروزی برسند که نمونه بارز آن فتنه سال 88 بود که با موقعیت‌شناسی بی‌نظیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ایستادگی در برابر عوامل فتنه باز هم منجر به شکست آمریکا و گروهی از مردم فریب خورده و خودباخته‌ای شد که در برابر وعده‌های پوچ و بی‌اساس آمریکایی‌ها دچار کج‌اندیشی شده بودند.

جوانی با اشاره به توطئه‌ها طی سه دهه گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا در جنگ سوم و طراحی شده خود با ترور دانشمندان کشورمان سعی داشت موتور حرکت با شتاب پیشرفت علمی کشورمان را خاموش کند. آنچه که آمارهای مجامع علمی و معتبر بین‌المللی نشان می‌دهد حاکی از رشد فزاینده و باور نکردنی علمی ایران در سال‌های اخیر است که باور آن برای خیلی ها سخت و بس دشوار است. جایگاه کنونی علمی ایران در منطقه و جهان نشان از شکست دیگر آمریکا در این جنگ است.

وی با تجلیل از ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا و هم‌پیمانان او اظهار کرد: طبق پیش‌بینی مجامع معتبر و بین‌المللی علمی، ایران تا شش سال آینده به عنوان چهارمین کشور تولید کننده علم در جهان خواهد بود و همین امر کافی است تا آمریکایی‌ها به اندازه‌ای نگران و هراسان باشند که بخواهند با انواع فتنه ها و نقشه ها ایران را از رسیدن به این جایگاه بازدارند. ما نیز با پیروی مطلق از ولایت و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همبستگی کامل به سرمنزل مقصود خواهیم رسد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه "دستور طراحی سند چشم‌انداز 20 ساله نظام توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگرانی استعمارگران را در قبال ایران و پیشرفت‌های بی‌نظیر آن بیشتر کرده است"، افزود: آمریکا سعی دارد با ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور و مطرح کردن بحث مذاکره با ایران به اهداف خود برسد ولی باید با نگاهی عمیق و مدبرانه دید که آیا این بحث مذاکره، تامین کننده هدف کدام یک از طرفین است؟ آنچه که مشخص است آنها بیش از ما به این مذاکرات و نتایج آن نیاز دارند و هیچ نفعی در این مذاکرات برای ما وجود ندارد و رابطه آمریکا با ما به گفته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رابطه ظالم با مظلوم است و تا آمریکا به عنوان شیطان بزرگ آدم نشود، سازش نخواهیم کرد.

جوانی تصریح کرد: ملت و کشور ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت های جوانان خود در عرصه های مختلف، به یک رقیب راهبردی برای آمریکا در سطح جهان تبدیل شده است و با دارا بودن پتانسیل های زیادی در حوزه های مختلف، از سطح بازدارندگی بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار است.

وی ارتقاء سطح بینش و بصیرت را از مهم‌ترین اولویت‌ها دانست و اظهار کرد: ما با افزایش شناخت و بصیرت خود از موقعیت های گوناگون و مدنظر قرار دادن اولویت ها سیر صعودی خود در پیشرفت علمی را با شتاب هرچه بیشتر ادامه خواهیم دهیم. بسیاری از حرکت های با بصیرت ملت ایران ، مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود و همانگونه که از دل 8 سال دفاع مقدس یک اقتدار نظامی بدست آمد، از دل این جنگ اقتصادی نیز یک اقتصاد شکوفا و پررونق را بدست خواهیم آورد، چراکه اقتصاد ایران به لحاظ خودکفا بودن از نظر منابع انرژی قابل فروپاشی نیست و نخواهد بود.

جوانی به تلاش دشمنان در بی‌ثبات‌سازی کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات فرصتی برای ملت ایران است تا با انتخاب بهترین گزینه در سرنوشت کشور سهیم باشد اما اکنون این انتخابات صحنه کارزار برای دشمنان نظام شده و دشمنان با متمرکز کردن تمام توان خود سعی دارد انتخابات سال 92 را به چالش برای نظام تبدیل کند؛ بنابراین ملت ایران با بصیرت و آگاهی و با حضور فعال در انتخابات بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه، شهدای کربلا را بزرگترین حماسه سازان تاریخ دانست و افزود: حماسه سیاسی مقدمه و زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است و ملت ایران باید با الگو و سرمشق قرار دادن حماسه کربلا، آگاهانه در صحنه های سیاسی و اقتصادی حاضر می شوند و حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه "آمریکای سلطه‌گر ملت ایران را مانع سلطه‌گری و زیاده‌خواهی‌های خود در منطقه می‌داند و این علت دشمنی آمریکا با ملت ایران است"، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بدون داشتن سلاح هسته‌ای نمونه بارز تبدیل استقلال و تبدیل تحریم به فرصت است که خود حماسه‌آفرینی در سطح بین‌الملل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار