آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در مدارس سلماس برگزار شد

خبرگزاری پانا: همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز عروج جانسوز دخت نبی مکرم اسلام، آیین سوگواری در مدارس سلماس برگزار شد.

کد مطلب: ۷۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، توحید ذاکری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش درآیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در هنرستان دخترانه آمنه ، با اشاره به اهمیت شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و الگو قرار دادن ایشان در زندگی خود، اظهار کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) در عالم هستی بی‌نظیر و بی‌بدیل است، تا آن‌جا که عنوان سیدة النساء العالمین را بر می‌گزیند .

وی حضرت فاطمه زهرا را سرور زنان جهان و اسوه کاملی برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت دانست و اظهار کرد: در دامن پاک آن برگوار، حضرت امام حسن(ع)، امام حسین (ع) و زینب کبری(س) پرورش یافتند .
ذاکری با بیان اینکه باید ابعاد وجودی حضرت فاطمه(س) بیش از این در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود، گفت: تحقق این مهم موجب ترویج فرهنگ فاطمی خواهد شد .
گفتنی است این مراسم با دعای كمیل و سپس نوحه خوانی یكی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سینه زنی عزارادان فاطمی پایان یافت و میهمانان بر سر سفره با بركت ام ابیها و و ام الائمه (سلام الله علیها) پذیرایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار