فرماندار نهاوند:

نهاوند رتبه برتر ثبت نام طرح پزشک خانواده را دارد

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: طرح پزشک خانواده در نهاوند به لحاظ ثبت نام از مردم در رتبه‌های برتر دیگر شهرستان‌های استان قرار دارد.

کد مطلب: ۷۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجتبی مولوی در کارگروه تأمین سلامت و امنیت غذایی نهاوند با بیان این مطلب اظهار کرد: نشاط و شادابی عمومی منوط به داشتن سلامت جسمی در بین مردم است زیرا جامعه‌ای می‌تواند و تکامل و موفقیت خود ادامه دهد که دارای نیروی خلاق، شاداب و سالم باشد.

وی اجرای طرح پزشک خانواده را موجب گسترش حوزه سلامت دانست و ادامه داد: اجرای این طرح نوعی عدالت اجتماعی برای دستیابی همگان به سلامت را تسهیل می‌کند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: نباید هیچ طرح و پروژه‌ای به خاطر اعتبار مالی معطل و یا راکد بماند بنابراین از آن جایی که طرح پزشک خانواده نیازمند تخصیص اعتبار است باید مسئولان حوزه سلامت، بهداشت و درمان نباید این طرح مهم و اساسی را به خاطر دیر رسیدن اعتبارات مالی معطل کنند.

وی ابراز داشت: از آن جایی که ثبت نام پزشکان عمومی بر عهده سازمان نظام پزشکی در نهاوند نهاده شده است بنابراین این سازمان باید به سرعت زمینه را به گونه‌ای مهیا کند تا هر چه سریعتر پزشکان عمومی بتوانند برای شرکت در این طرح بزرگ ثبت نام کنند.

مولوی بیان مزایا این طرح را برای مردم مهم خواند و گفت: از ان جایی که کار ثبت نام از مردم شهرنشین تقریباً به پایان رسیده است پزشکان نیز باید سریعاً ثبت نام کرده و خود را در این طرح بزرگ و ملی شریک کنند.

وی از آمادگی مدیریت ارشد شهرستان برای تسهیل امور به منظور ثبت نام پزشکان در این طرح خبر داد و عنوان کرد: طرح پزشک خانواده در نهاوند به لحاظ ثبت نام از مردم در رتبه‌های برتر دیگر شهرستان‌های استان قرار دارد.

فرماندار شهرستان نهاوند خواستار تعیین تکلیف جمع‌آوری زباله‌های عفونی مطب پزشکان شد و یادآور شد: شهرداری، مرکز بهداشت و سازمان نظام پزشکی موظفند هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف جمع‌آوری زباله‌های عفونی و امحاء آنها تصمیم‌گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار