افتتاح نمایشگاه ویژه هفته سلامت در ناحیه یك ری

خبرگزاری پانا: همزمان با هفته سلامت نمایشگاهی با موضوع بهداشت وسلامت ، تغذیه سالم وفشار خون در مدیریت اموزش وپرورش ناحیه یك ری افتتاح گردید.

کد مطلب: ۷۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در آئین افتتاح این نمایشگاه مجید شصتی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یك ری، معاونت پرورشی تربیت بدنی ناحیه دو شهر ری، شورای معاونین و كارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یك ری وكارشناس بهداشت مدارس شبكه بهداشت و درمان شهرستان ری حضور داشتند.

به گفته خدیجه روشنی كارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یك ری این نمایشگاه با هدف معرفی بیش از پیش تغذیه سالم و تاثیر آن در فشار خون دایر گردید و در آن علاوه بر به نمایش گذاشتن نقاشی های دانش آموزان در ارتباط با موضوعات مذكور نمونه های از تغذیه های سالم كه نقش موثری در تثبیت فشار خون دارند نیز در معرض دید بازدیدكنندگان قرار گرفته است.

در ادامه بازدید کنندگان از این نمایشگاه ضمن آشنایی با انواع غذاها، میان وعده ها و نوشیدنی های سالم از غذاهای به نمایش گذاشته استفاده نمودند.

این نمایشگاه به همت كارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یك ری و شرکت سهامی شیر پگاه تهران در اداره آموزش و پرورش این ناحیه برگزار شد.

گفتنی است هفته سلامت امسال با شعار سال سازمان جهانی بهداشت "فشار خون راجدی بگیریم" از 18 تا 24 فروردین ماه گرامی داشته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار