در گفت‌وگو با پانا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد: بارش برف در برخی جاده‌ها از ساعات آینده

تهران (پانا)- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۷۱۳۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر محورهای تبریز-زنجان در استان آذربایجان شرقی، شاهین‌دژ - تکاب در استان آذربایجان غربی، اسالم-خلخال در استان اردبیل و ارتفاعات هراز شاهد برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارندگی افزود: در استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان، لرستان،‌ مازندران و تهران بارش باران را شاهد هستیم. همچنین این شرایط در محورهای تبریز-ارومیه در استان آذربایجان شرقی و سرچم-زنجان در استان اردبیل دیده می‌شود.

وی همچنین از وجود مه‌گرفتگی در محورهای دلیجان-اصفهان،‌ دلیجان-محلات، دلیجان-قم و ساوه-همدان در استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در اغلب محورهای استان خوزستان گرد و خاک همراه با کاهش دید وجود دارد؛ به محورهایی که به دلیل شرایط جوی استفاده از زنجیر چرخ اجباری است اشاره کرد و گفت: محورهای طارم-زنجان، قم-زنجان، دندی- تخت سلیمان، از محورهایی هستند که تردد در آنها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به برودت احتمالی هوا از ساعات آینده در برخی محورها از جمله در استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد،‌ البرز، تهران، آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، زنجان ،‌قزوین و کردستان بارش برف را شاهد باشیم. از همین رو توصیه می‌شود رانندگانی که قصد سفر به این استان‌ها را دارند، این مسئله را در نظر داشته باشند.

وی ادامه‌ داد: همچنین انتظار می‌رود از بعد ازظهر یکشنبه و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه محورهای شمالی و شمالی شرقی کشور درگیر برف و باران باشند و رانندگان باید این مسئله را هم در نظر داشته باشند و توجه کنند در صورتی که تشخیص داده شود حرکت در محورهایی نیاز به تجهیزات دارد، از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار