دیدار مدیرکل تامین اجتماعی و رئیس سازمان دانش آموزی استان گیلان

به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت اجرای دومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان،رئیس سازمان دانش آموزی با مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان دیدار نمودند.

کد مطلب: ۷۱۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان دراین دیدار ، از طرح گردشگری دانش آموزی به عنوان یک اقدام آموزشی مفید با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به خدمات این مجموعه یاد نمود وافزود: مقوله تأمین اجتماعی هنوز در جامعه ناشناخته بوده و آگاهی از گستره عملکرد و ماموریت های آن اندک می باشد که امیدواریم با آموزش دانش آموزان زمینه افزایش میزان شناخت خانواده ها نسبت به این مهم را مهیا نماییم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گیلان نیز ضمن معرفی و تشریح ظرفیت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی از تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی تاثیر گذار با جامعه آماری بالا یاد کرد و افزود: قطعا آگاهی از خدمات این مجموعه میتواند برای آحاد جامعه مفید بوده و زمینه پیشگیری از بروز برخی رفتارهای غیر آگاهانه مرتبط با این حوزه را کاهش دهد.

وی در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت خبرگزاری پانا جهت اطلاع رسانی ها و اشاعه فرهنگ بیمه ای ، ابراز امیدواری نمود تا طرح مذکور در روزهای آتی و با کیفیت مطلوب اجرایی گردد .

شایان ذکر است براساس برنامه ریزی صورت گرفته بازدیدهای دانش آموزی از واحدهای تامین اجتماعی در سراسر استان در اسفندماه سال جاری در دو مرحله انجام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار