دبیر اجرائی ستاد بزرگداشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آبروی خود را برای مصلحت کشور و مردم صرف‌کرد

زنجان (پانا) - دبیر اجرائی ستاد بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی در زنجان، برگزاری کنگره بزرگداشت برای شخصیتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی را با هدف زنده نگهداشتن اراده خستگی ناپذیر ایشان طی شصت و پنج سال فعالیت سیاسی در کشور دانست.

کد مطلب: ۷۱۳۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فریدون خادم، دبیر حزب کارگزاران شاخه زنجان در نخستین کنگره استانی بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی در استان زنجان، با انتقاد از برخی بی مهری ها نسبت به شخصیت والای آیت اله هاشمی رفسنجانی از سوی برخی جناح های سیاسی در کشور، گفت: باید شکایت به پیشگاه حضرت احدیت ببریم که نظریه پردازان و استراتژیست های دو جناح رسمی که به صورت جداگانه در مسند مدیریت‌های عالی تقنینی و اجرائی کشور قرار گرفته بودند، برای لاپوشانی خطاهای راهبردی جریان متبوع خود به نوبت شخصیت حضرت ایشان را آماج اقسام اتهامات و بی انصافی ها قرار دادند.


وی یادآور شد: مصلحت اندیشی های تیز هوشانه و صبوری های آیت اله هاشمی رفسنجانی موجب شد تا ناملایمات نتواند ایشان را از مسیر اصلی و مصلحت نظام خارج نماید و به سبب همین صبوری ها و گذشت ها و بزرگواری ها بود که امروزه همه منتقدان و حتی مخالفان هاشمی رفسنجانی از جناح های مختلف سیاسی کشور از منش میانه روی و اعتدال او به نیکی یاد می کنند.

دبیر حزب کارگزاران شاخه زنجان اظهار کرد: این سیاستمدار بزرگ با رشادت های دوران مبارزه پیش از پیروزی انقلاب با رژیم ستمشاهی و با مجاهدت هایش در دوران استقرار نظام جمهوری اسلامی آبروی خود را در طبق اخلاص مصلحت عام کشور و مردم قرار داد.


خادم در پایان از تمامی مسئولین و مردم استان زنجان که در برگزای نخستین کنگره گرامیداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی در زنجان با حزب کارگزاران سازندگی استان همراهی داشتند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار