در گفت‌و‌گو با پانا

امين حيايي: قصه فيلم‌های جشنواره امسال به سمت امید به آينده رفته است

تهران (پانا) - امين حيايي، بازيگرسينما و تلويزيون كه با دو فيلم داركوب و شعله‌ور در جشنواره فيلم فجر امسال حضور داشت، معتقد است،در سال جاری بارقه اميد در فيلم‌هاي جشنواره فجر وجود داشته و قصه فيلم‌های جشنواره امسال به سمت امید به آينده رفته است

کد مطلب: ۷۱۳۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

امین حیایی بازیگر فیلم «دارکوب» با اشاره به این فیلم گفت: دارکوب جزء بهترین و متفاوت‌ترین کارهای من بوده و امیدوارم اتفاقات خوبی در زمان اكران براي اين فيلم بيفتد .

وی با اشاره به تغيير روند بازیگری‌اش از گونه طنز و كمدي به سمت فیلم‌های اجتماعي اظهار كرد: بازي در هر سبکی جذابیت‌های خاص خودش را دارد، در فیلم‌های جدي فقط كمي پشت صحنه بگو بخند داريم اما کار طنز در هرحال جذاب است، اصولاً هر دو سبک را دوست دارم و نظرات مردم براي من خيلي مهم است .

این بازیگر افزود: امسال در سه فيلم جدي و اجتماعي به ايفاي نقش پرداختم كه از اين ميان، دو فيلم به جشنواره فجر رسيد و متاسفانه یکی از آنها به جشنواره نرسید .

حیایی درباره احياي سینمای امید در ایران گفت: فکر می‌کنم بیشتر فیلمنامه‌ها جهتی داشتند که در واقع در روند نوشتاریشان امید را به وجود آوردند و احساس می‌کنم که سینما به سمت امید بیشتر رفته و این سینما را نه تنها مردم بلکه ما سینماگران نیز نیاز داریم .

بازیگر فیلم دارکوب درباره اینکه امسال، سال جدیدی از لحاظ کاری بعد از بازی در فیلم‌های «شعله ور» و «دارکوب» است، گفت: بازی من در فیلم‌های جشنواره بسیار متفاوت بود. فرصت نکردم تمام فیلم‌های جشنواره را ببینم اما مطمئنم فیلم‌های خوبی داشتیم و داوران خوبی هم در اين دوره از جشنواره حضور داشتند و از اينكه بين نامزدهاي دريافت سيمرغ جشنواره حضور داشتم و توانستم ديپلم افتخار اين رويداد هنري را دريافت كنم خيلي خوشحال هستم .

حیایی درباره نظر منتقدان كه در 20 دقيقه نخست فيلم داركوب داستان اين فيلم مشخص می‌شود، گفت: من نیز براي نخستين بار در جشنواره فجر اين فيلم را می‌دیدم. وقتی این فیلم را دیدم به عنوان یک تماشاگر همین نظر را پیدا کردم و زمانی که بیشتر به فیلم توجه کردم داستان کمی برایم مشخص شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار