معاون وزیر جهاد و کشاورزی:

مشکل اصلی کشاورزان بازاریابی است

شهرری (پانا)- معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بحث تولیدات دامی و کشاورزی مشکل نداریم و فقط در تقاضا و بازاریابی مشکل داریم که این بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۷۱۳۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان تهران که در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی شهرری برگزار شد، اظهار داشت: سال ۹۳ کشاورزی ما وضعیت خوبی نداشت اما امروز می توانم بگویم که کشاورزی خوب است.

وی با اشاره به تولید ۶۷تن چغندرقند گفت: عملکرد چغندرقند ما از اروپا بیشتر است و بالای یک میلیون و ۹۰۰هزار تن شکر تولید می شود که در سال ۹۷ نیازی به واردات شکر نداریم و مشکل گندم نیز برای همیشه حل شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه آب مهمترین چالش کشور است، تصریح کرد: ابتدا باید آب را مدیریت کنیم و در کنار آن امنیت غذایی را نیز تقویت کنیم.

کشاورز ادامه داد: ما به کشاورزان توصیه می کنیم تا زمانی که بازار محصولات را پیدا نکرده اند اقدام به تولید نکنند. به کشاورزان جیرفت در خصوص هندوانه و کشاورزان بوشهر در خصوص گوجه فرنگی توصیه کرده ایم کشت نداشته باشند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: کشاورزی فعالیت اقتصادی است و دولت باید کشاورزی را به سمت خصوصی سازی ببرد و کشاورزان نهادهای اجتماعی و اقتصادی را فعال کنند.

خبرنگار: /رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار