آغاز بارش برف در محور هراز و فیروزکوه

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و باران در محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و یا جهت تردد حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

کد مطلب: ۷۱۳۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ سیاوش محبی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران شاهد بارش باران و در محور هراز و فیروزکوه به ویژه در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم که از ساعاتی پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مه غلیظ در جاده نیز موجب کاهش دید رانندگان به ویژه در شب شده است، گفت: با توجه به حجم بارش، از رانندگان و مسافران می خواهیم حتما با سرعت مطمئنه تردد و یا از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه با توجه به ریزش کوه در روزهای گذشته خودداری کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رانندگان و مسافران بدون زنجیر چرخ ازمسیرهای کوهستانی شرق استان تهران تردد نکنند، گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار