کشف ۶ میلیون ماده محترقه و انهدام ۲ باند توسط پلیس امنیت پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۶ میلیون ماده محترقه و انهدام ۲ باند توسط پلیس امنیت پایتخت خبرداد.

کد مطلب: ۷۱۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت پلیس، سردار علی رضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران اطلاعات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، مشخص شد که دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در محدوده غرب تهران، با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه پایانی سال، قصد دارند تعداد زیادی مواد محترقه را در سطح شهر تهران توزیع کنند.

او ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی دستور بازداشت متهمان این پرونده صادر و تیم های اطلاعاتی و انتظامی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به کار اطلاعاتی صورت گرفته در این زمینه گفت: پس از چند روز کار اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت، در نهایت محل اختفا و فعالیت متهمان شناسایی شده و روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، اعضای این دو باند تهیه و توزیع مواد محترقه در مخفیگاهشان دستگیر گردیدند.

سردار لطفی تاکید کرد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهمان و همچنین انباری هایی که اقدام به ساخت ای مواد می کردند، ۶میلیون و ۸۶۰ هزار انواع مواد محترفه کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار