اولین جلسه کمیته سامان دهی لباس فرم مدارس استان همدان

اولین جلسه کمیته سامان دهی لباس فرم مدارس در سازمان دانش آموزی استان همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۲۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان گفت: ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت ضروری است .

محسن عسگری افزود: در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل روانشناسی رنگ، راحتی لباس، سن، جنسیت دانش آموزان ، کیفیت پارچه و حساسیت های پوستی در این کمیته مورد نظر است .

وی ضمن اشاره به تاثیر این کمیته بر یکسان شدن قیمت لباس ها اظهار کرد: نماینده صنعت و معدن در خصوص قیمت گزاری لباس فرم مدارس اقدامات لازم را انجام می دهد که قیمت ها به صورت یکسان باشد و سوء استفاده ای در این زمینه اتفاق نیفتد.

وی ضمن اشاره به استفاده از مدل های اسلامی در لباس فرم مدارس بیان کرد: برگزاری نمایشگاه مدولباس برگزار میشود، نماینده اداره ارشاد اسلامی تقبل کرده مکان و مانکن برای برگزاری نمایشگاه را تامین کند که خیاطان بتوانند نمونه مدل ها را ارائه دهند و مدیران مدارس از بین این مدل ها لباس فرم مورد نظر را راحت تر انتخاب کنند.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: استفاده از ظرفیت استان، تولید و توزیع به موقع فرم لباس مدارس و کاهش قیمت تمام شده فرم لباس مدارس از مهمترین اهداف کمیته ساماندهی فرم مدارس است.

اولین جلسه کمیته ساماندهی فرم لباس مدارس استان همدان برای سال تحصیلی 98-97با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، نماینده استانداری، رییس اداره ارزیابی، نماینده اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار