سرپرست امور استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره تجربیات برتر دبیران جغرافیای استان

سرپرست امور استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: اولین جشنواره کشوری تجربیات برتر تربیتی و آموزشی ویژه دبیران جغرافیای خراسان جنوبی در این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۱۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

ایرج مهدی زاده سرپرست امور استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت:این همایش با هدف ساماندهی دانش بومی و انتقال تجارب دبیران و اساتید آموزش درس جغرافیا برگزار می شود.

مهدی زاده گفت: در حال حاضر که آموزش در هر لحظه ای اهمیت بیشتر و ویژه تری پیدا می کند ، برگزاری این گونه همایش ها میتواند برای آموزش و ایجاد انگیزه برای معلمان بسیار موثر باشد.

سرپرست امور استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی افزود: دانشگاه فرهنگیان میخواهد با برگزاری این گونه همایش ها ،دبیران را با انتقال تجارب بین یک دیگر آشنا کند و نیز سطح تجربیات نومعلمانی که به تازگی از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده اند ، افزایش می دهد.

وی افزود: دبیران باید این آموزش ها را به شاگردان خود نیز انتقال دهند تا در این زمان که تربیت دانش آموز باسواد یک شرط مهم است، کمک شایانی به دانش آموز بشود.

همچنین مهندس محمد دیمه ور دبیر اجرایی این جشنواره در این گفت و گو گفت: این همایش برای اولین بار در سطح کشور و در خراسان جنوبی برگزار می شود و در آن بیش از 100 دبیر و استاد جغرافیا حضور دارند.

دبیر اجرایی جشنواره تجربیات برتر اساتید و دبیران جغرافیا گفت: اولین گام برای برگزاری این همایش ، با موافقت دانشگاه فرهنگیان کشور برداشته شد ککه این امر در تیر ماه سال جاری روی داد.

وی افزود: 165 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در این همایش،12اثر به صورت حضوری و 8 اثر به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

دیمه ور گفت: دو کارگاه برای این همایش پیش بینی شده است که در یک روز انجام خواهد شد و اختتامیه این همایش نیز در عصر روز 26 بهمن برگزار خواهد شد.

وی در پابان گفت:تکریم و نکوداشت یاد و خاطره پروفسور محمد حسن گنجی پدر علم جغرافیای ایران نیزاز دیگر اهداف این جشنواره یک روزه می باشد.

مراسم افتتاحیه این همایش صبح امروز با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی و دبیران جغرافیای استان برگزار شد.

خبرنگار پانا:سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار