دانش آموزان برتر درسي دبيرستان بعثت رودان تجليل شدند

آیین تجلیل و تقدیر از دانش آموزان برتر و پیشرفت درسی دبیرستان بعثت با حضور مسئولین شهرستان، اولیاء و دانش آموزان در سالن مجتمع شیخ طوسی رودان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، در آیینی با حضور امام جمعه رودان، فرماندار، مدیر و معاون آموزش و پرورش این شهرستان، اولیاء از 16 دانش آموز برتر درسی( رتبه اول تا سوم هرکلاس)، 10 دانش آموز پیشرفتی و 4 دانش آموز فعال نماز آموزشگاه بعثت تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی امام جمعه رودان با حضور در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر درسی آموزشگاه بعثت گفت: رعایت عفاف و حجاب به فرهنگ سازی و تبیین ثمره آن نیاز دارد و این کار مهم فرهنگی و اخلاقی باید از مدارس شروع شود.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزان و به خصوص دختران به نقش و اهمیت حجاب و رعایت عفت و پاکدامنی بیشتر پی ببرند، قطعا با رعایت موازین دینی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون خواهند ماند، شمنان برای رسیدن به اهداف فرهنگی، موضوع بی حجابی، بدحجابی و بی عفتی را در میان دختران در قالب برنامه‌های مختلف انجام می‌دهند که هوشیاری خانواده‌ها و فرهنگیان در برابر آن‌ها را طلب می‌کند.

محمد شریف زاده معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان نیز با حضور در این آیین با تأکید بر نقش اولیاء و مربیان در موفقیت دانش آموزان عنوان کرد: حفظ جایگاه رفیع معلم وایجاد محیط آرام در خانواده و مدرسه از عوامل مهم موفقیت دانش آموزان است و والدین با درک کردن موقعیت فرزندانشان و آماده سازی شرایط خانه موجب کسب موفقیت آنان در آینده می شوند.

شریف زاده افزود: دانش آموزان برای این که در آینده دانشمندان کشور در عرصه‌های مختلف باشند نیاز به مطالعه مستمر و برنامه ریزی دارند چرا که کشورمان برای توسعه و آبادانی در همه حوزه‌ها به انسان‌های نخبه و اندیشمند نیازمند است.

صدیقه ذاکری مدیر دبیرستان بعثت رودان ضمن تقدیر و تشکر از دبیران، پرسنل و انجمن اولیاء و مربیان این آموزشگاه خاطر نشان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیت و کسب رتبه های بیشتر و برتر درسی و علمی از سوی دانش آموزان این آموزشگاه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار