رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان

دستگیری چندین باند کارچاق کنی، جعل اسناد و عنوان‌های قضایی در گلستان

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از دستگیری چندین باند کارچاق کنی، جعل اسناد و عنوان‌های قضایی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، علی یزدانی در مراسم معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری گلستان اظهار کرد: با بیان اینکه رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی در حوزه‌های قضایی استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: امسال چندین باند کارچاق‌کنی، جعل اسناد و عنوان‌های قضایی در استان شناسایی و اعضای آنها دستگیر شده‌اند.
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان گفت: خوشبختانه با نگاه حمایتی رئیس کل دادگستری، نیازهای حفاظتی به سرعت تامین و در اختیار حوزه‌های قضایی استان قرار می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های یگان حفاظت در برقراری امنیت و حفاظت حوزه‌های قضایی استان گفت: کارکنان یگان حفاظت به عنوان نخستین کسانی که مراجعان به محاکم با آنان برخورد می‌کنند باید رفتار مناسب با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
هادی هاشمیان اظهار کرد: سعه ی صدر در برخورد با مراجعانی که بیشتر آنها به سبب مشکلات و گرفتاری‌هایی که دارند زیاد صبور نیستند، مردم را آرام‌تر می‌کند و بر تلقی آنان از دستگاه قضایی تاثیرگذار است.
آراستگی ظاهری، نظم و انضباط، هوشیاری و کنترل دقیق ورود و خروج، دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری گلستان به کارکنان این یگان بود.
هاشمیان با تاکید بر اینکه نگاه ما در همه حوزه‌ها پیشگیری محور است، افزود: در این راستا بسیاری از چالش‌های حفاظتی و امنیتی حوزه‌های قضایی استان، شناسایی و برای رفع و برخورد با آنها در مواقع بحرانی تمهیدات لازم اتخاذ شده است.
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان به کمبودهای موجود در این بخش هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده به زودی بخش اعظم این کمبودها رفع می‌شود.
هاشمیان تاکید کرد: سلامت نیروی انسانی در دادگستری‌ها استان با حساسیت پیگری می‌شود و اگر پس از چندین بار تذکر، اصلاحی در رفتار و عملکرد افراد خاطی مشاهده نکنیم بدون اغماض برخورد و از بدنه دستگاه خارج می‌کنیم.
وی تاکید کرد: مردم هنگام گرفتاری به دستگاه قضایی پناه می‌آورند و ما نیز به هیچ کس اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به امنیت و سلامت این دستگاه وارد کند.

در این مراسم علیرضا تجری به عنوان فرمانده یگان حفاظت دادگستری گلستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار