در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است

گردهمایی روسای ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

شهریار (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل و شورای معاونین اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۷۱۲۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
در این نشست که با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به تشریح فعالیت و عملکرد ادارات آموزش و مرورش شهرستانهای استان تهران پرداخت و بیان کرد: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در مسابقات بزرگ‌ بین المللی و جشنواره‌های مهمی که برگزار می‌شود، ما همیشه خادم و شریک دوستان در حوزه معاونت پرورشی بوده‌ایم.
وی افزود: اداره قرآن، عترت و نماز به نوعی بر حول محور کارهایی که در وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان موافقت‌نامه‌هایی که امضا شده است، اداره می‌شود.
فولادوند با توضیح اینکه ما در این فصل تمامی برنامه های عملیاتی در کلیه معاونت‌ها را ارزیابی می‌کنیم اظهار کرد: رویکرد فعالیت‌ها در حوزه پرورشی رویکرد کیفیت بخشی است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه قرآن طرح‌های متعددی در سطح استان و کشور داشتیم بیان کرد: در حفظ موضوعی قرآن با استقبال خوبی رو‌به‌رو شدیم به طوری که چهل هزار جلد کتاب حفظ موضوعی قرآن تهیه و چاپ شده که هم‌اکنون در دسترس دانش‌آموزان است.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران افزود: در کل کشور، شهرستانهای استان تهران از بیشترین آسیب‌های اجتماعی برخوردار است و با تلاش بی وقفه حوزه پرورشی این آسیب‌ها مدیریت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار