تقویت روحیه پژوهشگری ، پرسشگری و افزایش اعتماد به نفس از اهداف طرح جابر بن حیان است

رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، معاون آموزش ابتدایی و معاون پژوهشی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان از مجموعه آثار منتخب طرح جابر بن حیان در این ناحیه بازدید نمودند .

کد مطلب: ۷۱۲۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان محمد رضا نظریان ، رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ زهره نکویی ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان و همچنین مدیران مسئولین قطب های مدارس ابتدایی از مجموعه آثار منتخب طرح جابر بن حیان در آموزشگاه شهید دوازده امامی و ایثار ناحیه 5 اصفهان بازدید نمودند .

رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تلاش ؛ خلاقیت و ابتکارات فراوان در مجموعه مدیریت و معاونت آموزش ابتدایی ناحیه 5 اصفهان گفت : هدف از اجرای این طرح تقویت روحیه پژوهشگری ؛ پرسشگری و افزایش اعتماد به نفس در بین دانش آموزان می باشد .

وی در ادامه افزود : یادگیری اثربخش بر ارتباط موثر دانش آموزان با محیط و پی ریزی ساخت دانش تازه بر مبنای دانسته های قبلی تاکید دارد و در واقع نقش فعال دانش آموز در یادگیری مورد توجه است .

گسترش فعالیت های گروهی و همیاری ؛ تحمل شکست و خود کنترلی ؛ ارضای حس کنجکاوی و اشاره به آسیب ها و پیامدهای ناشی از این طرح محور بحث رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مدارس بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار