برگزیده شدن آموزش و پرورش در حوزه قرآن کریم

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش در نشست بررسی دستاوردهای قرآنی رتبه اول را کسب کرد.

کد مطلب: ۷۱۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، در نشست بررسی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی و آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر در برگزاری مسابقات قرآن کریم و تکریم نمایندگان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی، وزارت آموزش و پرورش در حوزه قران کریم حائز رتبه برتر شد و در این مراسم از سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز تجلیل شد.

از عوامل قرآنی آموزش و پرورش با اهدای لوح های تقدیر تجلیل شد که متن این تقدیر در آمده آمده است:

خداوند عزوجل را شاكريم كه توفیق خدمتگزاری به گران بهاترین میراث نبی مکرمش را با برگزاری مسابقات قرآن کریم و ترویج فرهنگ انس با قرآن و معارف اهل بیت له به ما عطا نمود. بدون تردید حرکت در مسیر رشد و بالندگی جامعه به سوی قرآن كريم، برگ زرین از افتخارات دستگاهها و متولیان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

اکنون که آن مجموعه وزین نسبت به این مهم اهتمام داشته و حركتی مبارک در جهت ترویج و اعتلای فرهنگ بی بدیل قرآنی را رقم زده است، این تلاش مبارک را ارج مینهیم؛ و ضمن تشكرو قدردانی از تلاش های جنابعالی و همکاران محترم در برگزاری مسابقات قرآن کریم و کسب رتبه برگزیده در بین دستگاههای قرآنی، این لوح سپاس را تقدیم حضورتان می‌کنیم.

سعادت و پیروزی روزافزون شما را در خدمت به محضر كبریایی قرآن کریم و آستان مقدس اهل بیت بالا از خداوند منان مسئلت می‌نماییم. امید است همواره با قرآن كريم مأنوس و در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، موفق و مؤید باشید.

متذکر می‌شود؛ مسابقات سالانه قرآن کریم در بین دانش آموزان و فرهنگیان و مسابقات دو سالانه بین المللی قرآن کریم و تاسیس 750 دارالقرآن در مدارس و تاسیس 35 مدرسه در کشورهای اسلامی از جمله اقدامات این وزارتخانه در حوزه قرآن کریم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار