موسیقی کودک نیازمند درک علمی و باور‌ افزون‌تر است

رشت (پانا) - مدیر‌کل کانون استان گیلان،نیاز‌های امروز جامعه موسیقی به افزایش بینش‌ علمی و باور‌های مخاطبان را خاطرنشان و بر لزوم بهره‌گیری از این ابزار ارزش‌مند در توان‌مند‌سازی کودکان و نوجوانان تاکید ‌کرد.

کد مطلب: ۷۱۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

اسفندیار ضیائی در همایش موسیقی « آواتی تی »،هنر را ابزاری مناسب برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی دانست .

این مسوول فرهنگی فعالیت‌های هدف‌مند کانون و برپایی کارگاه‌های آموزش موسیقی برای مخاطبان کودک و نوجوان را مورد توجه قرار داد و افزود:این کارگاه‌ها به صورتی هدف‌مند و آمیخته با آموزه‌های دینی و با تکیه بر فرهنگ بومی محلی برگزار‌می‌شود.

وی با تبیین این موضوع که موسیقی سه بعد عقل،جسم و روح کودک و نوجوان را دربر می‌گیرد،اضافه‌ کرد:کانون مدرسه زندگی است و مربیان این مجموعه تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از فعالیت‌های متنوعی چون موسیقی،به کشف و پرورش استعداد‌های مخاطبان پرداخته و با همراهی مدرسه و همگامی با خانواده‌ها،دنیایی با نشاط برای نسل کودک و نوجوان فراهم ‌کنند.

ضیائی با یادآورشدن این مساله که بهره‌گیری کودک و نوجوان از فن سخنوری برای بیان حقایق جامعه،بستر‌ساز ترویج فرهنگ گفت ‌و گو در دنیای امروز است،تصریح‌ کرد:خانواده‌ها می‌توانند به عنوان سفیران کانون و کتاب در تحقق این هدف نقش تاثیر‌گذاری داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار