افتتاح مراکز مشاوره پیش از طلاق و ملاقات فرزندان طلاق اشتهارد به مناسبت دهه فجر

مجتمع خدمات بهزیستی طلوع زندگی، مرکز مشاوره پیش از طلاق و مرکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین در اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد با حضور رییس دادگستری شهرستان اشتهارد و اعضای شورا ی شهر، رییس اداره بهزیستی به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفتبا افتتاح این مراکز، مشاوره های تخصصی پیش از طلاق و ملاقات فرزندان طلاق در فضایی مناسب انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۷۱۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در اشتهارد، مجتمع خدمات بهزیستی طلوع زندگی، مرکز مشاوره پیش از طلاق و مرکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین در اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد با حضور رییس دادگستری شهرستان اشتهارد و اعضای شورا ی شهر، رییس اداره بهزیستی به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفتبا افتتاح این مراکز، مشاوره های تخصصی پیش از طلاق و ملاقات فرزندان طلاق در فضایی مناسب انجام خواهد شد .

یوسف رزقی رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد درباره این مراکز گفت: با توجه به آسیب های روحی که ملاقات فرزندان طلاق در کلانتری ها در پی داشت این مرکز برای کاهش این آسیب ها، در شهرستان اشتهارد مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی افزود: با توجه به اینکه طرح ایجاد مرکز ملاقات فرزندان طلاق در استان البرز اجرایی می شود شهرستان اشتهارد جزو معدود شهرهای کشور است که چنین مرکزی را راه اندازی کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار